מספרי שולחן מעוצבים

מספרי שולחן תואמים למיתוג אירוע מושלם

חתונה בדרך כלל מחולקת לשלושה מתחמים עיקריים של פעילות. האחד הוא אזור החופה וקבלת הפנים, השני הוא השולחנות, והשלישי הוא אזור הריקודים שיש לו חפיפה מסוימת עם השולחנות. בכל אזור כזה מתקיימת חוויה נפרדת בעת הכניסה אליו והשהיה בו.

 

אזור קבלת הפנים הוא "אזור חימום" שאמור להכניס את האורחים לאווירה של אירוע חברתי. התאורה, המוזיקה (הרכב מוזיקלי או די ג'יי), הסביבה הפתוחה, פיזור השולחנות, והמלצרים המסתובבים עם מנות פתיחה קטנות, נועדו כולם להשרות אווירה קלילה יותר ולהכין את האורחים לחופה.

 

בחלק השני של החתונה עוברים האורחים לאזור השולחנות, שם רוב האורחים יבלו את עיקר זמן החתונה. בחלק זה יבוא לידי ביטוי המיתוג המרכזי של האירוע. המטרה שלנו היא ליצור באזור זה את האווירה הרצויה, בין אם מדובר באירוע יוקרתי או באירוע הנחגג סביב נושא מסוים, כגון אהבה, קיץ, שנות ה- 60', סרטים וכו'. את המיתוג אנו משיגים באמצעות התאמת ריהוט האולם, לבוש המלצרים, ובעיקר באמצעות השולחנות. כל דבר על השולחן יכול לתרום או לגרוע מהמיתוג שנקבע עם מעצב האירוע – סוג המפות, צבע המפיות והחבקים שלהם או מספרי השולחן.

 
 

מספרי שולחן באווירה יוקרתית

לשם כך יצרה PaperBoutiqueקולקציה של מוצרי מיתוג למרכז שולחן, הכוללים גם מספרי שולחן ממותגים. המסגרות נעשות באמצעות טכנולוגיה ייחודית לחיתוך מדויק של נייר, המאפשר ליצור אלמנטים של תחרה או כיתוב תואם למיתוג. מספרי השולחן הם בולטים ולכן מצד אחד מקלים על איתור השולחן, ומצד שני תורמים מאוד למיתוג השולחן. המספרים גם משתלבים היטב בכרטיסי ההושבה של PaperBoutique ועם קישוטי כוסות היין.

 

מספרי השולחן מגיעים במספר עיצובים התואמים להזמנות החתונה שלנו, כדי ליצור מיתוג אירוע כולל. מיתוג אירוע מאפשר להכניס אורחים לאווירה נפרדת ומבודלת מהסביבה היומיומית, וכך לתת להם את האפשרות לחוש חופשיים יותר – בדיוק כמו שמרגישים כשמגיעים לבית מלון בחופשה המספק תפאורה חדשה ליומיום המפרך. ככל שהמיתוג מקיף יותר דברים באולם, כך התחושה הזו מתחזקת. המיתוג גם תורם לכך שהאורחים בחתונה, שמגיעים לכמה חתונות בכל שנה, יזכרו את האירוע כאירוע מיוחד לאורך זמן רב.

 

אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם המעצבים שלנו לגבי מיתוג האירוע שלכם

 
 

עיצוב אתר: ירדן גלילי