מתנה לחתונה באשראי – ויכוח במשרד

פורסם תחת בלוג, הזמנות חתונה ואירועים, טיפים ועצות, מקום לאירוע

מתנה לחתונה באשראי – ויכוח במשרדי PAPERBOUTIQUE (בעד או נגד)?

ב- PAPERBOUTIQUE אנחנו לא מפספסים הזדמנות לחתונה. כל אירוע עבורנו הוא מיוחד, ואנחנו תמיד מתרגשים ללמוד על דברים חדשים שצצים כמו סגנונות מיוחדים של אנשים מעניינים, ולא שוכחים גם ליהנות מהדברים שאין חתונה בלעדיהם: זוג שמתחתן, אוכל, אלכוהול וכמובן מוזיקה.
 
אך בחתונה האחרונה, דווקא של חבר יקר מ"התעשייה" (שגם פרגנו לו בקישוטי כוסות של PAPERBOUTIQUE), נתקלנו לראשונה באפשרות להעניק מתנה לזוג באשראי.
זאת אומרת, כבר נתקלנו באפשרות הזו בעבר בקרב הלקוחות, אבל זו הפעם הראשונה שעמדנו בפני האפשרות הזו בעצמנו, והדבר הכניס את כל הסטודיו לויכוח די לוהט (את הויכוחים הממש לוהטים אנחנו שומרים לעבודה עצמה).
 
אך לפני הכל חשוב לספר שהשירות המדובר הוא שירות שהוקם לאחרונה עבור חתונות. הוא כולל עמדת תשלום המוצבת בכניסה לאולם ודומה לכספומט קטן. במכונה מעבירים את כרטיס האשראי והיא מוציאה בתמורה תלוש שניתן להכניס למעטפה. המיזם נמצא בבעלות הדוגמן והשחקן גיא גיאור, וחברה אליו חברת ישראכרט. השירות מושק בקול גדול עם יחסי ציבור וקמפיין בכיכובו של שלום מיכאלשווילי (שגם הוא בעל נתח מהמיזם) ולצידו יובל סמו. זו לא הנגיעה הראשונה של גיא גיאור בעולם החתונות, שגם אם השתתפותו בתוכנית הרווק לא הביא אותו לזוגיות המיוחלת, הוא לפחות הבעלים של האתר Weddingbook.
 
את סרטון המיזם תוכלו לראות כאן:
 

 
 
"יש עליך צ'ק?" זה היה הטיעון הפרקטי העיקרי של חובבי המיזם במשרד. כי מי מסתובב היום עם צ'קים? רוב הסיכויים הם לשכוח את הצ'קים בבית, ואז להתחיל להתנצל, להתבלבל, ולהיות בטוח שהזוג יחשוב שאתה סתם קמצן. זה נוח מאוד לאורחים, וגם עניין החלוקה לתשלומים זה יכול להיות מאוד נעים לחלק מהמוזמנים שבדיוק חזרו מחופשת הקיץ החלומית שלהם.
 
 
אבל "מה עם העמלה?" אמר זה שתמיד מחלק את החשבון וסופר את הטיפ כשיוצאים לצהריים בזוזוברה. צריך גם לחשוב על זה. בכל זאת, מי שהוא צריך לשלם על השירות הזה והעלויות כנראה יפלו על החתן והכלה.
עם כל הכבוד, הוסיפה המעצבת, המכשיר הזה הוא בסה"כ כספומט, אני לא רואה שום מצב שהוא משתלב במיתוג של האירוע.
 
אבל אז עלתה השאלה הגדולה באמת, זאת שאנחנו תמיד שואלים ב- PAPERBOUTIQUE, מה עם החוויה? מה עם ההתרגשות?
 
 
פעם היינו מעניקים לחתונה מתנות. לא תמיד זה היה משהו גדול או מרשים, אבל זה היה משהו. האורח היה צריך לבחור, להתלבט ולחשוב על הזוג, ללכת לחנות, לעטוף ולסחוב. הזוג מצדו יושב אחרי החתונה לפתוח את המתנות, לנחש מה יש בפנים, ולפעמים להיות מופתעים – לעיתים לטובה לעיתים פחות. אפילו דברים קטנים ושוליים כביכול בונים חוויות – כמו דיון ממושך כמו כמה שילמו על המתנה והאם להחליף אותה.
 
כמו הרבה דברים "של פעם" היה בזה הרבה סרבול, אבל מצד שני הרבה טקסיות, שהיא חלק כל כך חשוב בחתונה – הרי כל האירוע המקסים הזה נבנה על מאות שנים של טקס קבוע המבוצע בכל דור ודור. אפילו בחתונות הכי מודרניות שהיינו בהם, כאלו שהרבנות הראשית לא תתקרב אליהן בחיים, גם שם הזוג לא וויתר על הטקס בו הוא מכריז על נאמנות אינסופית האחת לשני ולהיפך.
 
התחושה היא שעם הכנסת המתנות באשראי אנו מאבדים עוד נתח מהחוויה לטובת הטכנולוגיה. וזה לא שאנחנו לא אוהבים טכנולוגיה (אנחנו משתמשים בה כל יום), פשוט אנחנו מאוד בעד החוויה, בעד התחושה. כשאנו מעצבים הזמנות חתונה ומוצרי מיתוג אירוע, אנחנו תמיד חושבים על הדרך בה הדברים יוצגו, מה תהיה התחושה כשיחזיקו אותם ביד, ואיזו תחושות והתרגשות הם יעוררו ברגעים הכי חשובים.
אז בסוף כתבנו צ'קים, וכמובן הוספנו כרטיס ברכה משעשע מהקולקציה שלנו. את כרטיס האשראי נשאיר כדי לשלם למונית בדרך חזרה…

חזור לבלוג

עיצוב אתר: ירדן גלילי