הזמנות חתונה ומעטפות עם נייר ממוחזר – חתונה עם הטבע

פורסם תחת בלוג, הזמנות חתונה ואירועים

 
המודעות בעולם לחשיבות של שמירה על הטבע נמצאת בשיא של כל הזמנים, ועדיין יש לנו הרבה לאן לשאוף. בכל יום נכחדים מאות זנים של בעלי חיים, העצים באמזונס נכרתים בקצב מעורר דאגה, ובעלי חיים בסביבה שלנו חווים סבל והתעללויות. כולנו צריכים לנסות ולעשות את המעט האפשרי ביומיום שלנו, גם כדי לדאוג לטבע עצמו וגם כדי להבטיח את העתיד שלנו ושל ילדינו בכוכב הזה. אבל לעומת היומיום הרגיל שלנו, חתונה היא אירוע רב משמעות ורב משתתפים, והוא טומן בחובו את האפשרות להפגין דאגה אמיתית לטבע ולהשפיע קצת יותר –גם במעשים שלנו וגם על האורחים שלנו.
 
לשמחתנו, המודעות והשאיפה לחתונות סביבתיות הולכות וגוברות. אנו נתקלים ביותר ויותר זוגות המתעניינים ושואלים לגבי ההשפעה על הסביבה של הפעולות שלהם – האם האוכל שייוותר מהאירוע יועבר לתרומה או האם הבקבוקים מהאירוע ממוחזרים, ומה תהיה ההשפעה על הסביבה הקרובה. בתחום שלנו, של הזמנות חתונה יוקרתיות הכוללות מעטפות, השאלה העיקרית היא שאלת הנייר הממוחזר.
 
כיצד נעשות הזמנות חתונה או מעטפות ידידותיות לסביבה?
 
לתעשיית הנייר יש השפעה רבה על הסביבה. החל מכריתת עצים, דרך שימוש במים רבים בתהליך הייצור, ועד לתובלת הנייר לרוחב כדור הארץ. PAPERBOUTIQUE מקפידה לעבוד עם ספקי נייר איכותיים שעומדים בתקנים בינלאומיים – המשמעות היא שאלו הן חברות שלא רק שאכפת להן משמן הטוב בנושא איכות הנייר שהן מספקות, אלא הן גם משקיעות כדי שידעו שהן עושות מאמצים רבים כדי למזער את ההשפעה שלהן על הסביבה.
 
"מוהוק" היא ספקית נייר אחת בעלת מודעות עצומה לאיכות הסביבה, אשר פועלת רבות לשמירה על הסביבה. כך לדוגמא, ידוע כי יצרני נייר צורכים המון אנרגיה בתהליך הייצור, וגורמים לפליטה של גזי חממה רבים. מוהוק יצרה מפעלים חדשניים המקטינים את פליטת גז החממה, היא משתתפת בצוותי מחקר בנושא בארה"ב, וכל נייר שמיוצר על ידה נושא את סימון "מוהוק אנרגיית רוח" – המשמעות היא שעבור כל שימוש בחשמל בתהליך הייצור החברה רוכשת את אותה כמות של אנרגיה נקייה המיוצרת מהרוח. התוצאה היא שהחברה מקזזת את הייצור המזהם שלה עם חברות אחרות שמשתמשות באנרגיה ירוקה, ומדובר בחסכון זיהום שנתי שווה ערך ליותר מ- 300 מיליון קילומטרים של נסיעת מכוניות או שתילה של 12,000 דונם של יער.
 
בנושא שמירה על יערות, מוהוק דורשת מספקי העץ שלה תיעוד לכך שהעץ לא נלקח מיערות עתיקים לשימור, ובמקביל היא החברה עושה שימוש רב בפסולת עץ מתעשיות אחרות – הדבר מנע חיתוך של יותר מ- 500 אלף עצים במהלך 2014. החברה הייתה גם היצרן הראשון בארה"ב שקיבל תעודת "Green Seal".
 
יצרן נייר נוסף שלנו, הפעם באיטליה, הוא בעל תעודת Geen Seal וגם בעל סימול Recycled. המשמעות היא שמוצרי הנייר של החברה האיטלקית מכילים לפחות 30% סיבים ממוחזרים.
 
חדשנות ירוקה
 
מתוך חשיבה על נושאי איכות הסביבה פיתחנו ב- PAPERBOUTIQUE הזמנות לחתונה עם ערך מוסף, הזמנות לחתונה שהופכות להיות מסגרות לתמונה. בדרך זו, הבאנו שני פתרונות, ראשית אפשרנו לאורח לקבל מזכרת מהחתונה שלנו ושנית הגדלנו את מחזור החיים של ההזמנה בתפקידה החדש – מסגרת מהודרת לתמונה.
הזמנות החתונה KeepON מגיעות בעיצובים מרשימים, שמאפשרים לקיים חתונה ירוקה ללא פשרות לגבי תחושת היוקרה שמשדרת ההזמנה לאורחים. את ההזמנות ניתן ליצור מנייר ממוחזר כדי להבטיח דאגה לסביבה גם בשלבי ייצור הנייר.

 
טיפים לחתונה ירוקה
 
1. להימנע מלקיים חתונה ואירועים באתרים הנמצאים בלב הטבע.
2. להימנע משימוש בצבעים מזיקים לסביבה בטראש דה דרס – ואם זה בלתי נמנע לשמור על הסביבה נקיה.
3. לבדוק האם ניתן לתרום אוכל שנשאר מהאירוע.
4. מעטפות והזמנות חתונה לעשות שימוש בנייר עם תו תקן סביבתי.
5. להיזהר מבלונים עם הליום שיתעופפו שיפגעו בצבי הים ובחיות אחרות .
6. להימנע מזיקוקים המפחידים מאוד כלבים.
7. לשקול תרומה למטרה סביבתית או חברתית.
8. למכור או להעביר הלאה כל דבר שנשאר מהאירוע (שמלות, מתנות וכו').
9. בחירה בקייטרינג טבעוני או לפחות קייטרינג ידידותי לטבעונים.
 

חזור לבלוג

עיצוב אתר: ירדן גלילי