המשימה שלנו ושלכם לשנת 2015

פורסם תחת בלוג, הזמנות חתונה ואירועים, טיפים ועצות, מיתוג חתונות

שנת 2014 למעשה כבר מאחורינו, והמתחתנים של תחילת 2015 מתחילים בהכנות לאירוע הגדול של חייהם, כשהם נמצאים במשימה: כיצד לשתף בדרך הכי טובה את החוויה האישית שלהם עם כל האורחים – הורים, משפחה קרובה, משפחה רחוקה וחברים – והכל במשך אירוע אחד, בערב אחד. זו משימה לא קלה. ועל אף שהמתכון לערב מוצלח ידוע פחות או יותר, מה שהופך חתונה לזכירה באמת היא החוויה של השתתפות באירוע עם מגע אישי קסום של הזוג.


זו גם המשימה שלנו…
אנו מלווים זוגות ומפיקי אירועים בחיפוש אחר המגע האישי החמקמק הזה, שלא קל למצוא אותו, ואחר כך גם לייצר אותו. זה לא קל, אבל דווקא זה השלב שאנחנו אוהבים. אנו תמיד שמחים שמזדמן לנו לפגוש את הזוג דווקא בשלב הראשוני של תכנון החתונה – כאשר הדברים לא מגובשים לחלוטין ועדיין הקונספט והמיתוג הכללי של האירוע פתוח. כך אנו יכולים להציע ולתרום לתהליך מיתוג החתונה כולה. זה מה שאנחנו אוהבים לעשות, וכך אנו יוכלים גם להתאים עם הזוג אחד מעיצובי הזמנות החתונה ואמצעי המיתוג שלנו.


על מה אנחנו מדברים?
כדי להפוך את המשימה לקצת יותר פשוטה, החלטנו לקראת עונת החתונות 2015, ליצור חבילות מיתוג אירוע. החבילות יאפשרו ליצור רצף אחיד של מגע אישי לאורך כל האירוע – החל מרגע הענקת ההזמנה לאירוע, דרך כרטיס ההושבה האלגנטי, ועד לקישוט השולחן עצמו (כמובן שאפשרי להמשיך את הרצף גם אחרי החתונה – עם מזכרת כגון הזמנת KeepON – שהופכת למסגרת יוקרתית לתמונה).


ואם זה לא מספיק, כחלק מהשקת החבילות החדשות, החלטנו גם ליצור עבורן מחירים מיוחדים. רוצים לצפות בחבילות המיתוג החדשות של PAPERBOUTIQUE?

לעמוד חבילות מיתוג לחתונה במחירים מיוחדים



החבילות מציעות עד 50% הנחה וחלקן משלבות הזמנה מעוצבת בחיתוך לייזר + קישוטי כוסות יין בהתאמה אישית + כרטיסי הושבה יוקרתיים.
בכל אחת מהחבילות ניתן לבחור את צבעי הנייר המתאימים לכם ולהחליט על הנוסח שלכם לחתונה. אם אתם לא בטוחים לגבי סוג החבילה ויש לכם שאלות נוספות, נשמח אם תפנו אלינו וביחד נוכל להציע רעיונות שיקלעו לטעם העיצובי שלכם.


אנו תמיד ממליצים לזוגות שלא מכירים אותנו לקבוע פגישה ולהגיע אלינו על מנת להתרשם מקרוב מאיכות המוצרים השונים. קשה לכם להגיע אלינו? נשמח לשלוח לכם הזמנה לדוגמא בדואר על מנת שתוכלו להתייעץ עם אנשים הקרובים אליכם.


חשוב לדעת שכל המוצרים מיוצרים בלעדית ע"י פייפרבוטיק באמצעות טכנולוגיה ייחודית לחיתוך בלייזר, שמאפשרת גם התאמה אישית (כגון, חיתוך שם הכלה והחתן או תאריך החתונה בחיתוך). המוצרים מסופקים בזמן קצר לכל הארץ.


אז אם עד עכשיו התמהמתם עם תכנון החתונה, זה בדיוק הזמן להתחיל להתרגש, ולהשקיע את כל האנרגיה – כל אחד יביא את עולם החוויות והטעמים שלו, תפעילו את הדימיון ביחד ולחוד, תתווכחו קצת, תחייכו הרבה, ותיצרו אירוע שכולו שלכם. במקביל, המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק, יש לנו עוד כמה הפתעות ועיצובים חדשים להמשך שנת 2015, ובעיקר אל תשכחו בשביל מה אנחנו כאן… לחגוג אהבה.

חזור לבלוג

עיצוב אתר: ירדן גלילי